2 Orang Rakan FB Yang Hebat

Alhamdulillah, hari jumaat nih, syukur, dah bangun, solat subuh, terus update blog, dan lepas tuh, terbaca pulak kisah bekas cikgu sekolah yang dituduh kerana pecah amanah wang pelaburan. Memang sukar betul kehidupan bekas jutawan uptrend . Hahaha, hari jumaat ni cumanya nak doa, semoga dua orang rakan fb saya join buat business.


2 orang rakan fb yang hebat


Dua orang ni memang minda tahap super,kalau baca je pemikiran diorang ni memang sangat best. Sangat analitik, dan memang bijak. Hhahaha, kerja ditempat yang bagus bagus.

Dua orang ni memang power english, memang kalau aku baca tulisan english diorang, memang bestlah. hahaha, terbaik dua orang rakan fb aku nih.

Paling cool, tak sangka dua orang ni pakai spek mata. Hahhaa, kebetulan ke ? lagi pulak dua orang ni sportsman yang berjaya jugak. Memang hebat.

Hhahaha, doa doa kan, mana tahu satu hari nanti depa buat business, memang akan excellent kaw kaw punya. Sebab aku tahu dua orang rakan fb aku nih, memang hebat. Amin ...

Comments

Post a Comment

Popular Posts