Duit Syiling Dalam Tabung Cinch Shaklee

Kalau bab menabung nih, ada yang kata simpan emas bagus, simpan duit seringgit bagus, simpan duit lima ringgit, simpan dalam tabung tuh ini dan macam-macam lagi. Tapi korang tahu tak, bekas shaklee ni semuanya selamat, sebab diorang ni bukan sekadar supplement je berkesan, tapi nak pastikan jugak bekas supplement tuh mesra alam.


duit syiling best

MESRA ALAM

Atas dasar mesra alam nih, duit syiling yang dibelanjakan daripada bonus shaklee nih, simpan dalam tabung tuh. Hahhaa, memang senang dan cantik serta menjimatkan. Takdapun nak buat lubang duit syiling tuh. Cara paling mudah, ialah buka je tabung, masukan duit dan terus simpan.

MASALAH DUIT SYILING

Tapi memang sukar jugak haritu bila ada duit syiling banyak sangat. Tapi tempat paling best dan cepat dapat hasil ialah dekat tabung haji. Situ memang feveret simpan duit syiling dari dulu kini dan selamanya kot. Mana tahu lepas ni ada mesin yang lebih canggih, so buat masa sekarang memang singgah tabung haji sebagai tempat simpanan duit masa akan datang.

SIMPAN

Simpan tuh, terus simpan, kekadang tuh terselit pulak duit luar negara, hahaha, nasiblah. Tapi tuhlah, zaman sekarang ni, pulak ada kecoh nanti duit semua tak boleh pakai, semua duit dalam kiraan digital, hmm, tu yang sibuk beli emas, perak, hartanah, dan macam-macam. Hmmm, memang kena bersedia, itu belum masuk perang lagi, minta-mintalah dijauhkan.

Comments

Popular Posts