Tsunami Dalam Hati ?

Dalam banyak banyak perubahan, banyak je perubahan yang berlaku pada geng geng shaklee nih, samada yang buat betul-betul samada yang berjaya, yang kurang berjaya, dan yang tetiba berhenti, ada je perubahan yang berlaku. Nak cakap perubahan tuh, aku tengok sendiri, ada yang berjaya bawak bus putih, ada yang bawak kancil pergi masjid hari hari, ada yang tunjuk kereta XMEN , tu ada yang pergi melancong ke Zimbabwe, pergi tasik kenyir, pergi melancong ke parit, londang dan macam-macam lagi,


business shaklee

Yang berlaku di luar tuh memang penting, tapi dalam satu group ni, berlaku satu TSUNAMI HATI, yang berlaku, yang sukar nak beritahu, hahaha. Tapi nak cakap berlakunya tsunami tuh sebab ada nya satu PENGISIAN yang power, hahha, memang sangat power, pengisian hati ni antara paling gilelah, hahaha. Contoh paling power ialah kelas kat bawah nih, korang tahu ke kelas apa ? oh ni kelas bukan sebarang kelas , hahahha. 

Jadi bila di tanya aku perubahan, tahlah aku rasa biasa je, takda perubahan pun, tapi cuba tanya orang lain, power weih, hahhaha

Comments

Popular Posts