Coaching Pagi Yang Menarik

Sambil makan nasi lemak, masa ni baru je kenal wak zainul hhahaha, kitorang pun cerita macam-macam, hahha, ajak datang rumah, pagi esok terus datang, lepas tuh layan jelah, cerita pasal facebook vs blogging, dan macam-macam lagilah.


coaching business shaklee

Tapi macam biasa nasi lemak tuh bukan aku masak, ni puan ainul yang masak, hahhaa. Masa ni lyna noh tak jadi akacan lagi, hhahaha. ni semua coaching sebelum zaman lasik.

Tapi yang paling kelakar, masa tuh kami tengok ada jam mainan, tanyalah akacan, korang ada tinggal mainan ke. Akacan kata

"Oh tu bukan jam mainan, tuh TASBIH ELEKTRONIK bagi kat korang"

Comments

Post a Comment

Popular Posts