Cara Nak Dapat Bonus Shaklee RM 10,000

BERSEMANGAT JAWA TERUS BERUSAHA !!! group #hunt2shaklee duk bincang pasal takde gambar coaching, tetiba perbincangan abg joe dan mak mak cantik nih sampai ke satu tahap nak anjurkan kelas, dah lama ktanya tak datang kelas.



Bak kata buk CT Siti Noriza Binti Saleh, kelas ni jangan tunggu upline, tapi diri sendiri dah kena belajar anjurkan kelas ke, sukan ke, aktiviti main belon ke, dan macam-macam lagi. Mana tak semangat, bulan lepas ramai gile naik rank, hahha, walaupun orang kata rumah dah bengkang bengkok pun nak duduk dalam rumah tuh lagi, hahahha.

Jadi atas dasar inisiatif dan ukhwah sesama insan, abg joe sediakan contoh poster kelas yang mungkin korang boleh tiru, untuk rujukan korang. Nak buat poster macam Munzir Rahim dan Akmal Azmi tak reti , jadi abg joe buatlah apa yang termampu, hahahha.

Comments

Popular Posts