Ayat Promosi Minuman

Dalam banyak-banyak keyword, tah macam mana, asyik ayat promosi je masuk dalam blog nih, padahal aku takdalah power macam Zyan atau Firdaus Azizi yang confirm gila khinzir hebat bab marketing yang dah terkenal seluruh seantero nusantara, tapi bolehlah, aku pun nak jugak rasa jadi power bab marketing, tapi sebab orang tanya ayat promosi minuman, ni aku bagi contoh baik punya korang boleh ikut.


copywriting power jual air


1. Ayat Promosi Minuman Waktu Puasa

Ayat  ni aku dah buat beberapa jam yang lepas, hahaha, ini ayat wife akulah, biasalah tuh,  ayat bertenaga nak buka puasa, eh nak puasa, mestilah kena letak video, korang boleh rujuk post tuh, tekan link tuh, Bagusnya  ayat  nih mudah, sebab cerita je pasal pengalaman aku sendiri

2. Ayat Promosi Minuman Kesihatan

Aku ada buat satu entry khas pasal cara nak jual VIVIX shaklee, yang ni, korang kalau jual shaklee tuh, korang boleh bacalah, macam mana aku buat  ayat  tuh, sampai jadi popular entry tuh, hahahha, tuh ayat baik punya.

3. Ayat Promosi Minuman Untuk Kurus

hahahha,  jangan tak tahu  pulak, ni pun ada buat dulu, bajet nak jual ESP shaklee, oklah, sekali sekala kenalah buat, contoh korang nak buat, Air Nabeez untuk kurus, Air Zam Zam  untuk kurus, ceritalah sikit kebaikan dan konsep macam mana air ni boleh buat korang  boleh kurus. Lagi bagus ada gambar testimonial.

Praktis Praktis Praktis

Kalau korang nak power, korang kenalah belajar macam-macam lagi, tengok otai otai yang berjaya buat ayat power, tak pun korang pergi kelas Aqif Azizan, macam-macam kelaslah ayat power sale meletup, nak power, follow style Mutalib Othman, ayat ayat FB lagi tajam dari mata pedang. Hahahha. Bila aku senaraikan keyword ayat, sekali banyak pulak entry blog aku yang ada perkataan ayat, hahaha. 

Comments

Popular Posts