Petua Kekal Langsing Che Ta

Alhamdulillah, baru baru ni aku sempat berjumpa dengan che ta, che ta nyata kagum melihat kelibat aku, aku pun sempat ambil gambar,  eh bukan, rasanya che ta sudi bergambar dengan aku macam gambar kat bawah nih, hahaha. Tapi, entry ni nak cerita pasal petua che ta kekal kurus kering, walaupun pakai tudung, tapi baju masih ketat metat.


che ta kurus

Petua Che Ta ?

Hahahah, petua che ta nih tak susah mana, sebab aku ada tulis dulu sebelum nih, tapi masa aku tulis nih, zaman dia pakai tunjuk sana sini debas debus. Tapi korang boleh bacalah, memang best, sebab che ta memang rajin bersenam jaga makan itu ini, hahaha Che ta pun ada produk sendiri, adik dia lah si raudhah makan sirap shaklee.

Makan Shaklee ?

Haahaha, yang ni paling senang, rilek, tapi kalau nak kurus, kenalah jaga makan semua, hahaha. Oklah, lepas tuh jaga makan dan macam macam lagi. Paling best korang minum cinch shake, set kurus dan macam-macam lagi, sambil main bolasepak macam amri pirlo. Oklah, itu je, entry aku kali nih, pendek je, sebab aku nak tunjuk gambar aku dengan che ta nih, hahahah.

Comments

  1. wahhhh....bergambar dengan Che Ta ...untung laakan....hiihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. kami sekeluarga tak lupa mengucapkan puji syukur kepada ALLAH S,W,T
      dan terima kasih banyak kepada AKI atas nomor togel.nya yang AKI
      berikan 4 angka 4320 alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus AKI.
      dan alhamdulillah sekarang saya bisa melunasi semua utan2 saya yang
      ada sama tetangga.dan juga BANK BRI dan bukan hanya itu AKI. insya
      allah saya akan coba untuk membuka usaha sendiri demi mencukupi
      kebutuhan keluarga saya sehari-hari itu semua berkat bantuan AKI..
      sekali lagi makasih banyak ya AKI… bagi saudara yang suka main togel
      yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi AKI SOLEH,,di no (((082-313-336-747)))
      insya allah anda bisa seperti saya…menang togel 275
      juta, wassalam.


      dijamin 100% jebol saya sudah buktikan...sendiri....







      Apakah anda termasuk dalam kategori di bawah ini !!!!


      1"Dikejar-kejar hutang

      2"Selaluh kalah dalam bermain togel

      3"Barang berharga anda udah habis terjual Buat judi togel


      4"Anda udah kemana-mana tapi tidak menghasilkan solusi yg tepat


      5"Udah banyak Dukun togel yang kamu tempati minta angka jitunya
      tapi tidak ada satupun yang berhasil..







      Solusi yang tepat jangan anda putus asah....AKI SOLEH akan membantu
      anda semua dengan Angka ritwal/GHOIB:
      butuh angka togel 2D 3D 4D SGP / HKG / MALAYSIA / TOTO MAGNUM / dijamin
      100% jebol
      Apabila ada waktu
      silahkan Hub: AKI SOLEH DI NO: (((082-313-336-747)))






      KLIK DISINI BOCORAN TOGEL HARI INI




      angka GHOIB: singapur 2D/3D/4D/



      angka GHOIB: hongkong 2D/3D/4D/



      angka GHOIB; malaysia



      angka GHOIB; toto magnum 4D/5D/6D/



      angka GHOIB; laos











      Delete
  2. Haha... Lawak LA jugak ehehehehe haha

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts