Kebaikan Cinch Shaklee Pada Bulan Puasa

Sekali banyak benar entry aku dulu masa aku buat untuk bulan puasa. Kenapa ye kena ambil Cinch Shaklee ini ? Hooo, oklah ini aku bagi sikit jawapan aku yang tak berapa nak power nih, tapi sangat membantu korang.


kebaikan cinch shaklee


Masa Puasa Korang Bakar Otot !!!

Hhahaha, betul ke ni ? Itulah yang akan terjadi, kalau otot tak dipelihara. Biasanya bila puasa ini, memang benda yang paling lemah ialah otot. Ok, timbang berat dah kurus, tapi kalau tengok detail lagi, baru tahu, yang turun tuh,  sebab jisim otot dah berkurang, jadi lembik sebab puasa. Hmm, jadi bila dah tak puasa, masuk raya, habis melantak balik, naik balik YOYO.

Bina OTOT dan KEKALKAN JISIM OTOT

Bunyi tot tot otot, lain macam bunyi je, orang putih senang, muscle. Hahhaha, ini paling basic ye, muscle kena bagus punya. Muscle ini leh penting nak bakar lemak, Ingat ye, kalau senaman, biasanya kita bakar kalori, jadi nak otot tuh bakar muscle, kenalah jaga otot. Hmmm sukar juge ye kalau puasa.

Kebaikan Cinch Shaklee

Hahhaha, jadi masa sahur, minumlah cinch campur esp shaklee. Bagus untuk otot badan korang, supaya bertenaga, dan jisim otot dilindungi oleh special formula yang dipanggil Leucine. Oklah, kalau rajin bolehlah bersenam sedikit masa petang, itu pun kalau korang ada masa. Oklah, kalau nak order cinch shake shaklee ini, korang klik SINI . Kalau nak order call saya 0163944294.

Comments

Popular Posts