Aku Dapat Porsche 911 Pada 2017 Bulan 12

hahaha, cerita pasal kereta idaman, cabaran hari ke 22 blogging nih, memang gua tunggu je nak letak kereta idaman gua nih. Tahlah, walaupun sebenarnya banyak lagi kereta yang power, tapi dari dulu lagi gua nak sangat nak pandu kereta Porsche 911. hooo design dia memang lain dari yang lain.


Kenapa Tak Suka Ferarri ?

Hahah, bukan tak suka, tapi aku rasa masa aku suka main game Need For Speed awal awal dulu, masa tu zaman windows 98 lagi, aku suka sangat ambil kereta nih, sedap handling dia, walaupun dalam game, hehhee. Memang feel dengar bunyi kereta nih. So kalau rezeki besar, memang aku sambor kereta nih satu, bawak pergi jalan jalan makan angin.

Macam Mana Nak dapat ?

Macam biasa, kerja mesti kuat, mesti yakin, berimpian, jangan lupa juga teknik visualisasi target tuh, vision board mesti tampal, oklah, balik ni, gua nak tampal gambar kereta ni sebiji dalam bilik gua, mesti confirm punya, yehaaa.



Comments

Post a Comment

Popular Posts