Cabaran 30 Hari Blogging

alhamdulillah, nampaknya ramai dah mula menulis blog, dan sekarang ini untuk buat kami group SID shaklee ni, bercinta , rajin sharing, kami buatkan Cabaran 30 hari BLOGGING, memang khas supaya mereka ini ada idea untuk menulis. Seronok juga rupanya buat cabaran  begini. Alhamdulillah, semua orang berlumba-lumba menulis.


tulis blog



Jom Kita

Setakat ni, kami dah buat 2 cabaran, iaitu siapa saya dan resepi, tapi buat teman-teman bloggers yang ingin turut serta, jom kita sama-sama sahut cabaran ni. Semoga setiap penulisan anda semua, dapat memberi manfaat kepada orang diluar, rezeki anda semua mencurah-curah. Amin.

Apapun, untuk 2 entry sebelum ini, anda boleh baca di bawah ini:

1) Siapa saya yang sebenarnya ? saya ada banyak nama panggilan, dan baru baru ini mereka panggil saya UNCLE KUASA !!!

2) Sebab saya tak pandai masak, jadi saya tulis resepi rahsia seorang Jutawan yang bermula dengan menulis blog.

Comments

Post a Comment

Popular Posts