Anugerah SELFIE NEGARA

hahahaha, ni dah masuk cabaran ke 9, kalau korang nak lagi best, aku sebenarnya ada buat satu anugerah baru, iaitu anugerah selfie negara. hahahha, siapa dia, tapi aku rasa ramai dah tahu, antara tokoh selfie yang paling penting dalam sejarah dunia tentu sekali abam MUNZIR !!!


Munzir 360 !!!

Hahahha, kalau korang rajin, tengoklah semua video abam munzir, 360 selfie shaklee, ireach, semuanya munzir rekod, hasil dari kajian dan penelitian munzir dalam bidang selfie negara. Boleh dikatakan setiap trend video munzir telah menjadi viral dikalangan family ireach. Jadi tak sah lagi kalau aku sendiri memilih MUNZIR sebagai Anugerah selfie negara dengan gelaran DATO SELFIE !!!!

Bila Dah Jadi IKUTAN !!!

hahahha, kalau masa kat USA ni, sayang Dato SELFIE kita takda, takpa, tapi memang aku tengok dan rakam sendiri kegilaan selfie di USA, terima kasih kepada falsafah Tokoh SELFIE negara iaitu Munzir. Jom tengok di bawah betapa gilanya selfie mat shaklee di sana.


TAHNIAH MUNZIR DI ATAS KURNIAAN GELARAN TOKOH SELFIE NEGARA !!!



Comments

Popular Posts