Barack Obama Kesal Dengan Najib Razak

Sorylah geng, sebenarnya aku pun tak tahu betulke dia ada kata dia kesal dengan najib ? Macam mana tak kesal, sebab muka dia dah diselfie kan bersama Najib , oklah, sebenarnya ini adalah gaya yang paling cool apabila dua pemimpin besar bergambar bersama sama seolah olah macam nak promosikan LGBT !!! Apalah , itu pun tak boleh ke weih ? Oklah, tapi sebenarnya memang ada yang dikesalkan Obama masa dia ditemubual oleh Anita Woo yang cun tu .



selfie,barack,obama,najib,tun,razak,lgbt,gay,


Obama Kesal Tak Dapat Bersama Ibunya

Hooo, bila tengok berita semalam, bila mana Anita Woo temu ramah beliau, katanya Obama ada cakap, dia  nih tak sempat nak luangkan masa dengan ibunya, yang ada penyakit. Dia kata dia terlalu sibuk dengan kerja pada zaman mudanya. Huuhu, tapi itulah pasal, memang rasanya yang dia cakap ni memang sedih, sebab kita tahu, kita kalau boleh nak jugak nak spend masa dengan ibu kita, kalau boleh setiap hari dan waktu.


Ramai Kesal Obama Datang Malaysia

Hahhaha lagi juga ramai yang kesal juga sebab Obama, ramai terkandas jammed, hadui, baru kata sistem lebuh raya malaysia bagus, tengok, habis semua jalan ditutup khas  untuk Obama sahaja. Hahaha, apa  yang nak dihairankan sangat, sebab itu memang dah jadi lumrah orang yang power dalam dunia, memang boleh buat apa sahaja yang dia nak. Pening kepala wooo, sampai ramai  yang marah marah juga.


Obama Tetap Cool

Hahhaha, kekadang nak marah pun tak boleh, sebab kalau marah pun, Obama hantar satu nuklear tembak Malaysia, setel semua. Tapi takkanlah nak bikin macam tuh, tapi takpa, yang penting kita layan je Obama nyanyi lagu blues kat bawah ni, sempoi dan terbaik, suara dia memang sedap. Cara dia cakap,dia berdebat, tak macam PM nombor 6 !!!





OBAMA OH OBAMA



Comments

Popular Posts