Pilihan Produk Shaklee Untuk Lelaki Boroi

Alhamdulillah, sekarang ni macam macam produk ada nak selesaikan masalah perut boroi ni dikalangan lelaki. tapi paling penting sekali, kena tahu jugaklah kenapa kesan perut boroi ni, bahaya ke, betul ke ada ornag kata perut boroi ni begitu bahagia, atau nak menderita ? Oklah, jom gua sambung cerita kat sini.


lelaki boroi kuruskan badan



Buncit Itu Seksi ?

hahahah, ada je yang cakap macam tuh, sebab nak bahagiakan diri sendiri, ataupun, memang dah jadi lumrah, kecantikan itu subjektif, ada yang suka kurus, ada yang suka gemuk. Jadi bahagialah bersama pasangan anda tak kira boroi atau kurus. Hooo, janji jaga agama, dan beri nafkah !!!

Lemak Visceral

hahaha, boroi boroi pun, nak kena jaga, tahukan, lelaki boroi ni akan ada masalah jantung, kencing manis, dan darah tinggi kalau tak jaga ? Visceral fat ni bahaya, lemak ni dia duduk dalam organ, dan sungguh bahaya kalau tak jaga. tapi jangan risau, cara paling bagus nak hilangkan masalah lemak ini ialah dengan mengamalkan gaya hidup yang sihat, senaman dan minum air masak banyak !!

Dapatkan Bantuan Cinch Shake

Leucine yang ada dalam Cinch Shake Shaklee ni boleh membantu membakar lemak visceral dalam badan, oklah, selain itu, memang adik ipar aku si fauzan tu, lepas ambil cinch nampak perut dia keras, dan tak menggeleber macam dulu.

Produk Shaklee Yang Lain

Yang ni korang boleh refer macam macam produk yang membantu untuk dapatkan bentuk badan dan kesihatan yang baik. So, di sini, shaklee cuba menambah zat zat yang tak cukup, dan di situ dapat membantu kita untuk mendapatkan badan yang sihat !!!

Comments

Popular Posts