Majlis Aqiqah Auni Keramat

Semalam juga selepas kepenatan menaiki kapal sambil menyanyikan lagu paling sedap dalam dunia, nampaknya kali ini mengambil peluang untuk beramah mesra dengan ahli keluarga RMC . Anak Najihah Razali punya aqiqah dengan sedaranya. Oklah kali ini macam biasa datang sorang, sebab Ainul pun dah kepenatan mabuk kapal Putrajaya. Oklah misi kali ini penuh dengan warna warna persaudaraan yang ingin dirapatkan dalam keluarga rumah mesra ceria.

Majlis Aqiqah Auni Nadra anak si Yus dan Jiha


2 kambing bergolek golek

Hehehhe itulah yang paling best. Pagi datang awal sikiy sebelum tengah hari satu kambing bergolek golek. Lepas tu belah petang sikit ada katerer lain pulak nak tunjukkan skill menggolekkan kambing. Nampaknya memang meriah sambil air sirap kehabisan dan membuatkan aku kehausan . Macam biasalah sekrang ni tengah hari panas dan minum satu kemestian. Lauk nasi pulak memang best, pakai beras faizah panjang panjang sambil ada ikan masin lawan belacan.hahhaha tu yang sodap tuh !!!. Dalam pulak ada side dish muffin dan macam macam lagi. So apappun makan sedap dan sungguh berselera.



Adik Jiha: Testimonial Bergerak !!!

Paling tak boleh belah ialah dapat jumpa model testimoni bergerak adik jiha yang dah kurus tuh. Katanya nak bertunang , hoo selamatlah bertunang ye. Apapun dapatlah berkenalan walaupun sebelum tak berapa nak kenal. Hehehe jiha ni anak ketiga rupanya, hoo panggil kaklang rupanya hehehe. Biasalah tuh, standard hehehe.



RMC baru dan lama.

Dapatlah juga melihat kelibat anak anak jiha , geng besi jutawan yang baru dan perasan, tak sempat nak berkenalan. Ada yang lama macam Ana Lyana dan Noor Shaklee pun ada datang. Yang lain babah tak sempat nak jumpa pasal nak balik dah. Oklah lain kali kita gathering lagi. Ingat ye rajin rajin jumpa kat alam luar ni, dalam fb tak kira berjumpa. Nak jumpa jom kita bikin kenduri lagi. Heheheh.


Comments

Popular Posts