Cara Hilangkan Gatal Kulit

Macam macam cara yang saya pernah dengar nak hilangkan gatal gatal kulit, penyakit gatal, dan macam macam gatal lagi, tapi kalau gatal nak kahwin lagi , itu belum tahu ubatnya, tapi senang je nak perbetulkan. Oklah, untuk itu, saya nak share sikit pengakuan seorang pengguna Shaklee yang berjaya kurangkan gatal kulit . hoo katanya guna Alfalfa Complex dan GLA Complex. Hoo memang best tuh . Jom kita baca kisahnya di bawah


gatal kulit shaklee

Cerita Gatal Gatal

x silap...awl2 bulan 10 aritu beli,..guna sbb kulit gatal2...dan melcet sbb asik tgaru2..eh kt kaki de kurap..mak ckp,, darah ko kotor tu..,aduh..tergaru2..dah mcm haper ntah...kikikiki..asik la up status tnye ubat cuci drah cmne...Dan sye pun cuba la 2 produk ni dh niat drah x kotor ..kurap hilang n x gatal2 lg da,..tu je niat nye...Tp nk tahu pe kesan dr amalan sye ni???
  • jerawat susah nak kuar...
  • badan makin bertenaga
  • eh da sebulan x jump kuarga..smlm jump dieorg ckp da nmpk kurus cikit????kiki bangga jap
  • bile peyed..darah x berketul mcm dulu...cair n lancar je..xde lg senggugut yg terlampau tu(sye ada endrometriosis)
  • kurap makin kering(boleh tengok kurap kat kaki saya tu)
  • kegatalan yg terlampau lgsung xde da
  • dan pmbuangan najis pun lancar je..(sya ada buasir da hampir 3 taun kesan opration yg mula2 dulu)
  • Dan kesan yg paling best....berbaloi2 sye beli dgn harga tu sbb smpai skrang masih ada lg walaupun sye makan tetap ikut sukatan...acaner tuh????

Ni saya sndri yg cuba..sbb x tahan tagru2 mlecet n pedih..sya x beli byk2...cuma gla complex & alfalfa je....see!!! niat yg 1..tp kesan yg mnyeluruh.

Manfaat Alfalfa Complex Shaklee

  1. Penawar keputihan
  2. Membantu masalah penghadaman dan pencernaan
  3. Resdung
  4. Allergi
  5. Melegakan sakit sendi dan belakang.
  6. Menghilangkan kelesuan dan tekanan.
  7. Memberi sensasi ‘rasa sejuk’ (alfalfa Shaklee mengandungi minyak Peppermint)
  8. Memberi kelegaan semasa haid.
  9. Merawat arthitis
  10. Bagus untuk elergi dan ekzema
  11. Merawat asma
  12. Mencuci usus bagi membuang toksik
  13. Mencuci buah pinggang dan merawat kencing kotor disebabkan
  14. Jangkitan dalam buah pinggang
  15. Meneutralkan asid dalam badan
  16. Merawat masalah keputihan pada wanita
  17. Menganjalkan payudara bagi wanita.
  18. Bertindak sebagai kacip fatimah bagi para isteri.
  19. Memulihkan urat selepas bersalin
  20. Membantu merawat bahagian intim wanita.
  21. Meningkat stamina bagi persediaan hubungan suami isteri
  22. Melegakan sembelit

Kelebihan GLA Complex

  1. Mengawal Selia Estrogen dan Testosteron
  2. Melambatkan Menopaus
  3. Pelangsingan Berat Badan
  4. Baiki Tekstur Rambut
  5. Menentang kanser
  6. Memperbaiki Prstatomegaly
  7. Memperbaiki inflamasi kulit
  8. Menghalang komplikasi diabetes
  9. Mengawal tekanan darah tinggi

Comments

Popular Posts