Gelombang Kedua Tsunami Shaklee

Hooo hari ni memang dasyatlah, bila Shaklee SMS kata herblax zinc sume dah ada , berebut para para sakura datang mengambil stok di HQ tetiba saje Tsunami melanda Empire Subang. Hooo aku tak sangka banyak dugaan dan cabaran yang perlu dilalui oleh seorang pejuang baju merah. Oklah aku rasa ada beberapa perkara menarik yang aku rasa nak tulis.


business shaklee



VIVIX TERBANG

Pagi tadi aku dah datang mengangkut VIVIX berkotak kotak semata untuk diterbangkan ke Kota Kinabalu, hooo, sunggu aman dan sentosa waktu sebelum Tsunami melanda . Oklah masa tuh aku dah riang ria shaklee sambil layan sirap gerai pak ali.

TSUNAMI HERBLAX

Tiba tiba Tsunami Herblax menyerang tanah melayu dan kepulauan borneo, hoo nampaknya tiba tiba sistem online down, jammed , itu pun sume dah bergembira ada yang sempat online dan sebagainya. Hoo gile punya dasyat. Herblax ni macam biskut, kerja nak habis je, tadi kata kat HQ dah habis pastu ada balik pastu habis, herbal blend pun  habis bak kata abg kaunter. Hoo gile kencang penangan herblax ni, bak kata Munzir @ abg roy, orang Malaysia ada masalah nak berak.

JAMMED TERUK

Aku datang ke sini waktu petang banyak kali jammed pulak, hoo banyak betul dugaan dan cabaran untuk menempuh jalan yang berliku liku , kalau abg roy munzir, tentu dah menyilok saku jalan jalan dan debu-debu terus sampai ke HQ

KAWAN SEKOLAH

Tak sangka lagi aku berjuma dengan rakan lama kat SMKS 9 yang dulunya pemain catur di raja Scotland, antara orang yang dapat 8A semasa percubaan PMR sekolah aku dulu.


kaca mata playboy

PLAYBOY ITU MUNZIR ?

Dan paling penting baru aku tahu hari ni ialah abg roy MUNZIR ialah pakai spek mata jenama Playboy yang sungguh gagah, sebab tuh boleh fokus untuk menjawab peperiksaan akhir tahun 3 semester 2 di MMU satu ketika dulu.


Hoo itulah cerita Tsunami Shaklee yang melanda dunia malaya ni. Oklah marilah kita bergembira Stok dah ada kembali. Sekian terima kasih .

Comments

Post a Comment

Popular Posts