Coaching Dengan Kak Aishah

Rasa rasa sungguh happy sebab dapat bagi hadiah kepada kak noraishah ramlan. So hari ni pada tarikh 13 november 2013, saya dah bagi goldbar dan buku robert kiyosaki yang bagus untuk leader baru Rumah Mesra Ceria. Saya ucapkan selamat maju jaya kepada kak Aishah. Umur dah masuk 5 series, pangkat besar, tapi awet muda, kalah kitorang hehehe

1. Kak Aishah ni memang tere bab awet muda ni, kalau nak tips lebih bolehlah jumpa dia. Oklah tuh, saya rasa dah macam anak kak aishah, mungkin sebab saya ambil vivix, mihar ain lah panggil aku budak sekolah isj ish ish

2. Kalau nak belajar pasal emas, boleh lah belajar investment emas, so kalau nak belajar trading, kak aishah ada jual emas PG. Hoo, memang terbaik

3. Ok bulan ni akan naik Senior Supervisor, saya doakan akak  berjaya dengan jayannya.
SELAMAT MAJU JAYA !!!!

Comments

Popular Posts