Shaklee Bagus Ke Tidak ?

Persoalan sekarang ni pun masih ada orang tanya, bagus ke Shaklee ni sampai orang nak berebut nak ambil, tentu sekali juga yang betul betul buat duit dengan Shaklee ni. Kiranya kalau dah diikutkan macam fenomena gila mendugus jugak . 


bagus shaklee

SHAKLEE BAGUS ?

Soalan nya sekarang, bagus tak Shaklee ni. Jawapan dia senang je Bagus pun ye Tak Bagus pun ye. 

  1. konsisten ambil jaga makan minum
  2. selalu buat senaman
  3. jaga makan minum air cukup
  4. Share kat kengkawan dan boleh buat duit

Tapi dia jadi tak bagus bila

  1. Ambil sekali sekala
  2. Minum air tak cukup
  3. Malas senaman
  4. Letak shaklee mcm muzium
  5. Buat mlm haram jadah simpan stok bawah katil

Macam macam lagilah . SO BAGUS ke tak bagus bukan alasan, tapi pilihan anda sendir ok. So jom kita baguskan diri dengan Shaklee hoooooo.

Comments

Popular Posts