Sambutan Hari Raya Shaklee

Salam sejahtera, eh, apa ni tetiba cerita pasal hari raya ni. Hoo, hari ni memang hari raya, untuk geng shaklee seluruh Malaysia, sebab hari ni diorang nak buat Satey Harimau, rendang Harimau dan macam-macam, dan semalam pun Harimau Muda menang dengan Thailand. Oklah , apa yang menarik masa sambutan hari raya tuh ? hehhe, best woo, 

shaklee ,hari,raya,HQ,empire ,subang jaya,
main game tapi tak faham

1) Gua First time join games

Kali ini, memang best, gua memang bersemangat nak beraya kat Shaklee, time tu, gua dah standby camera untuk shot vlog untuk sambutan Shaklee hari raya ni. dan apa yang best, gua pulak boleh terjoin game yang kena buat gaya ikut ayat yang diberikan oleh Celine kat atas. Hoo, sukar gila, time gua je, ramai tak boleh jawab, hahahaha. Siut je gua, saje taknak bagi lu orang menang. Tapi yang bestnye, gua dapat Alfalfa Complex besar, hehehe best best !!!

2) Testimoni Set Kurus Shaklee dari Awek gua

Hehehe, dah tengok belum video testimoni dari awek gua ni ? oklah, macam biasa, bak kata Celine, sharing paling energetic sebab bersemangat, hahaha, nak bikin video pun senang, oklah, lu orang boleh tengok sharing tu kat video yang gua bagi link tu. Apapun, wife gua dapat COQ Health percuma dari Ethan , best best !!!

3) Sharing dari Master Wan Fatihanum

Hehhee, maste yang baru naik bulan lepas, hebat hebat, ceritanya tentang bagaimana dia nak bersemangat nak buat Shaklee ni ada. Oklah tapi bila gua tanya dia, dia kata, datanglah Master Celebration mereka, nanti baru tahu cerita yang betul betul nya, video kat bawah ni ada sedikit sharing dari kami. Tahniah dari kami kerana berjaya mencapai Master Coordinator !!!



4) Gua Jadi Model

hahaha, tak sangka, gua kena lawan dengan Master Rusli untuk jadi Mr Empire, tapi kalah pulak, adui,sebab aku rasa kalau ada geng supermoms , tentu dah boleh menang, dengan gaya tarbus gua yang paling dikenali di Shaklee, hahaha. apapun, dapat lagi hadiah, dapat Chew-C, hehehe, best best. 





Comments

Post a Comment

Popular Posts