Cara Jaga Kesihatan Semulajadi

macam mana nak jaga kesihatan ? Salah satu cara ialah ambil suplement, sebab apa ye, biasalah, sekarang ni zaman kita makan tak kawal punya. Kekadang itu terkurang ini terlebih dan sebagainya. Jadi aku rasa, cara semulajadi lah ni ambil suplement Shaklee yang nature . Kalau suntik menyuntik nak cantik, bahaya jadinya. Adui. Oklah, kalau nak tahu juga cara jaga badan yang bagus, korang boleh layan pantun shaklee kat bawah ni, hooo, video dia memang cun lagi best, kalau tak berjoget korang , tak tahulah aku. Apa lagi, jom layan pantun sambil joget , EWAH !!!


jaga kesihatan



Menjelang syawal bersuka ria
Lemang ketupat jd hidangan
Lelemak tepu melekat semua
Alfalfa dan omega jadi pilihan

Sudah hampir ke penghujung Syawal,
Jom habiskan Semperit dan Bahulu,
Siapa yang minum Collagen lebih awal,
Kulit dia lah yang cantik dahulu.

Terbang merpati di hujung desa,
Hinggap sebentar di atas dahan,
Demi si manja cergas sentiasa,
Mealshakes enak menjadi pilihan.

Mekar teratai tumbuh merata,
Pelangi indah menghiasi awan,
Kulit cantik idaman wanita,
Amalkan GLA pasti menawan.

Jika Lecithin si pemecah lemak
Alfalfa pula pembuang toksin
Set kurus slim semua org nak
Add on ESP kulit cantik dan licin


Comments

Popular Posts