Asam Pedas Kiwi Dondang Sayang

Kali ini, tajuk macam bunyi jalan-jalan cari makan, takpun gua baru je masuk daftar master chef, berguru dengan chef Adu. Tapi ini kali, gua sudah tolong wife, kita buat pergambaran mengenai cabaran Zespri kiwi fruit yang gua cerita tempoh hari. Oklah, semalam, hari ahad, nampaknya, satu resepi khas yang awek saya masak, Asam Pedas Kiwi Dondang Sayang, pergh, memang mantop, makan habis, 2 kali tambah !!!

asam,pedas,kiwi,dondang,sayang,zespri,sedap,pedas,
Asam Pedas Kiwi Dondang Sayang

Rasa

Boleh dikatan, buah kiwi tu dah bagi satu kelainan kepada Asam Pedas ni, buatkannya lebih western sikit, hahhaa, rasa manis, manis, masam. Tapi bagusnya, buah tuh, pergh memang sedaplah. Habis kena bedal, dengan teknik masakan yang betul, memang cun punya. So hari ke 4 kali ini, cabaran Zespri diteruskan lagi dengan masakan Asam Pedas, hahaha, hentam jelah resepi tuh, perghhh sedap 1!!!

Lagu Dondang Sayang

Hahha, sekali VLOG di bawah kali ini, temanya tentulah dondang sayang, Melaka punya, terasa macam orang lama pulak, lepas tu dengan feel lagi lagu yang gua cari kat internet ni. Hoo, Metallica pun kalau dengar tentu menangis punya . Oklah jom kita layan video makan makan kitorang kat bawah ni. Cabaran ke empat puan Ainul Mustafa !!!!






Comments

  1. Assalam saudara Faiz.. baru sy tau resepi buah kiwi ni.. tngok pic tu sedap.. berselera pulak. Nk try test buat lah nnti. Thanks sharing. :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts