Khasiat Vivix Shaklee

Hooo, sekarang ni bila dah masuk promosi VIVIX ni, macam macam orang dah post pasal khasiat vivix dari pakcik shaklee. Tak terlepas peluang lah untuk pakcik babah korang ni, nak jugak sibut berbusiness vivix pulak. Nak tanyalah kejap, korang dah tengok video pakcik roger cerita tentang vivix tu ? Dah ke belum ? Hoo oklah, ni aku nak sharelah apa yang best sangat sirap ala ribena ni. hooo mari kita tengok satu satu.


pengedar vivix  shaklee


1) Perlindungan Antioksidan

Apa itu antioksidan ni ? ini ada berkait rapat dengan radikal bebas. Kiranya radikal bebas ni membuatkan kita rasa penat, dan mudah kena penyakit dan sebagainya. Hidup di zaman modern ini  tidak dapat lari dari terkenal radikal radikal bebas, di tempat awam, jalan raya, malah di rumah kita sendiri, barang barang berhabuk, boleh menyumbang kepada radikal bebas. Kiranya bolehlah ambil vitamin E untuk antioksidan ini.

2) Menyokong sistem Imun

Yang ni buat korang rasa kurang demam, jarang dijangkiti kuman, dan sebagainya. Badan korang akan rasa sihat, dan bertenaga. Biasalah sistem Imun ini kekadang perlukan virus untuk dia belajar virus tersebut. Tapi kalau antibodi tak kuat, memang boleh selalu dapat MC. Nutriferon shaklee salah satunya yang bagus untuk sistem Imun badan kita.

3) Menyokong kesihatan jantung

jantung memang penting, banyak penyakit lain, yang berkait rapat dengan jantung. Korang pulak jangan selalu sangat stress dan sebagainya, Untuk kurangkan stress tu, minyak Omega 3 dikatakan mampu mengurangkan stress. Selain itu Omega Guard Shaklee pun bagus diambil untuk jantung yang sihat. 

4) Menyokong fungsi kardiovaskular

Banyak penyakit yang kronik, seperti serangan jantung berpunca dari fungsi kardiovaskular yang lemah, dan mempunyai masalah. Masalah tekanan darah tinggi sering menghantui, dan terdapat juga kolestrol kolestrol jahat yang sering menyempitkan salur darah kita. Alfalfa bagus untuk merendahkan kolestrol, memantapkan pengaliran darah, dan juga detox .

5) Menyokong kesihatan otak

Selain itu juga, nak otak bagus, kenalah rajin berfikir, selain ambil supplement supaya otak kita cerdas. Selain itu juga, banyakkan senaman, supaya kita aktif, tak penat kalau membaca dan sebagainya. Omega Guard adalah salah satu produk untuk kesihatan otak, selain itu Lecithin juga dikatakan mampu untuk merangsang sel otak.

6) Menyokong kesihatan sendi

Sendi oh sendi, kalau dah malas tu, janganlah kata nak bergerak, ambil AJHT Shaklee pun belum tentu dia pulih. hehehe, sakit sendi ni macam-macam ada. Tapi biasanya, kalau berat badan naik, akan ada juga sumbangannya kepada sakit sendi itu.

KESIHATAN KESELURUHAN

TEngok lah tadi, kat atas, saya senaraikan beberapa khasiat yang bagus untuk Vivix ini, Tengoklah, gabungan vitamin E, nutriferon, omega guard, alfalfa, lecithin, ajht, dan produk produk shaklee yang lain, telah dijadikan satu campuran, yang diberi nama VIVIX, mostly kalau dah malas sangat ambil banyak banyak vitamin, telan VIVIX sehari sekali je pun dah cukup. !!! HArga dia memang mahal, tapi takpa jangan risau. Camna ye ? Hubungi je saya: 0163944294

Comments

Popular Posts