Testimonial AJHT SHAKLEE

Apa yang korang rasa bila mak bapak korang aktif balik boleh kejar main-main dengan anak korang ? Semestinya itulah yang kita harapkan. Buat tahun baru ni, ingat nak hadiahkan AJHT kepada mak dan ayah saya, supaya mereka terus aktif dapat melakukan kerja kerja yang bagus kepada bangsa, dan agama. 


ajht shaklee

FAEDAH AJHT SHAKLEE

Tak lupa juga, kita muda-muda ni kenalah jaga sendi-sendi, jangan lah buat perkara-perkara yang tak berfaedah. Takut nanti meralat sehingga merosakkan fizikal kita. Amalkanlah permakanan yang sihat. Makan buah banyak dan sayuran, dan tak lupa jugak JAGUNG.

Buat isteri isteri atau suami suami yang diluar sana, marilah kita sama sama tolong pasangan masing -masing, tak kisahlah apa yang mereka buat, sisuami tolong isteri kemas rumah, basuh baju, sidai baju . Si isteri pun, temanlah suami rajin rajin bawak anak korang jalan-jalan. Lagi satu, berdoalah supaya kita tak malas macam ALI BABA. Dan Yang paling penting ialah KEBAHAGIAAN , dapat bersama dengan anak dan keluarga, secara sihat. Alhamdulillah, bila ada AJHT ni, kuat sikit rasanya saya, di campur lagi dengan vitamin C, dan B, boleh membuatkan saya rasa kuat dan bertenaga untuk bekerja menolong isteri mengembangkan lagi business SHAKLEE beliau. 

Banyak lagi testimonial SHAKLEE AJHT untuk anda. Boleh klik sini dan sini untuk maklumat lanjut.SMS "AJHT" KE 0133612717.

Comments

Popular Posts