Tahun Baru: Semangat AJHT SHAKLEE

Tahun BARU 2013. Alhamdulillah, dapat lagi kita menikmati nikmat Allah yang tak terkira banyaknya. Kalau kira punya kira, banyak dah pengalaman pahit manis yang aku lalui dalam 2012 ni, termasuklah hutang pelajaran aku dengan Universiti Malaya sebanyak RM 54, 000 tu. Ya Allah, aku akan berusaha untuk bayar balik duit tu, Duit tu bukan aku punya, itu rakyat punya, aku telah meminjamnya, dan aku akan pulangkannya kembali. 


ajht-shaklee-promosi-2013

COMFORT ZONE

Sempena tahun baru ni, aku dah mula pandang ke depan. Aku nak cuba promosikan produk tahun baru SHAKLEE ni dengan bersungguh-sungguh, tak mahu jadi macam ALI BABA yang malas nak kerja. Apapun penat kerja wife aku yang bertungkus lumus supaya kami berjaya mencapai ke tahap sekarang. Dalam masa yang sama, kami nak tolong ramai orang luar di sana, supaya berubah dan keluar dari COMFORT ZONE mereka. Marilah kita bersama-sama bergerak maju.

TERUS MAJU

Lepas ni, nak balik kerja ni, kerja sana sini biarlah rajin sokmo, dah ada AJHT ni, sedap sikit badan ni. Boleh panjat tiang sume, duduk lama tak kebas dan sebagainya. Badan pun rasa ringan. Aku juga nak buat benda yang aku suka, nak tanamkan sifat suka tolong orang dalam diri, nak cuba mencari dan mendalami ILMU IKHLAS. Jom kita semua , BERGERAK MAJU dan TERUS MAJU. GO RMC GO !!!!

Comments

Popular Posts